Stronia koło Bierutowa

Zastanawiałem się długo od czego zacząć, po długim namyśle stwierdziłem że zacznę przygodę z blogiem od zdjęć które są wynikiem pomyłki. Mając ustalone miejsce w którym chciałem robić zdjęcia, najzwyczajniej zabłądziłem, byłem tego nieświadomy aż do momentu gdy poddałem zdjęcia analizie w domowym zaciszu. Na planowaną miejscówkę nigdy nie dotarłem a zdjęcia są efektem przypadku, oby takich pomyłek jak najwięcej. Zdjęcia wykonano 01.12.2012 r. Interaktywną symulację widoku można obejrzeć tutaj.

Panorama Karkonoszy, ogniskowa 500 mm [fot. 2,9 mpx]

Widok na Karkonosze i SkyTower, ogniskowa 500 mm [fot. 1,7 mpx]

Góry Sowie, ogniskowa 500 mm [fot. 1,5 mpx]

Góry Sowie, ogniskowa 500 mm [fot. 1,6 mpx]

Chełmiec w Górach Wałbrzyskich, ogniskowa 500 mm [fot. 1,8 mpx]

Masyw Ślęży, ogniskowa 500 mm [fot. 2 mpx]


Pole widzenia ze Stroni w Kierunku Sudetów


Komentarze